au revoir 2009!


NYÅRSAFTON:
Börjar med lista snodd från denna underbara blogg

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag flyttade till Paris!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag minns inte vad jag la för några förra året, men antagligen inte haha.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Frankrike Paris, Frankrike Alperna, USA, Egypten
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Åh jag vet inte. Jag vill ha mer kärlek men jag får redan mycket men lite mer kan väl inte skada?
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Minns inte datumet men det var i slutet av maj runt den 25e, som Petter kom till mig i Paris. Då hade vi inte setts på nio veckor. Helt galet underbart!
8. Vad var din största framgång 2009? Körkortet haha.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej thank god.
11. Bästa köpet? MIN CHANEL. KLART!
12. Vad spenderade du mest pengar på?  Shopping taxi och kaffe.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, Paris.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Olika Håkanlåtar som spelades i nostalgi i Ellens och Isas lägenhet i Paris! Och Spaceman med the Killers för den lyssnade jag på hela tiden.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Lite mer ledsen tror jag.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Njutit!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Att jag inte tänkte hela tiden
18. Hur tillbringar du nyårsafton? Med underbara vänner på Råå.
19. Blev du kär i år? Ännu mera kär!
20. Favoritprogram på TV? Desperate Housewives!
21. Bästa boken du läste i år? Det måste nog vara Hypnotisören
22. Största musikaliska upptäckten? Carla Bruni
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag fick en ny plånbok. Men fick gå på min första modevisning i Paris. Det var ju inte heller så illa.
25. Något du önskade dig men inte fick? Inget haha. Kanske en klocka.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Gick på modevisning i Paris med Isa och åt en middag på en underbar restaurangi St Germain de Près
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej jag tror inte det!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Mera färg, mera Paris, mera dyrt (jag vet dumt men man började ju tjäna pengar!)
29. Vad fick dig att må bra? Kaffe i solen i Paris, Petter, Lisa och alla andra underbara vänner.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Audrey Tautou men jag är inte lesbisk! Haha.
31. Vem saknade du? Petter mest. Även fast vi sågs.
32. De bästa nya människorna du träffade? ISA, ELLEN, HEDDA OCH JOANNA SÅKLART!


Lisa och jag på fest hos Sandra, februari.

Lydia min kusin och jag á Stockholm

Isa och jag på fest i Paris!

Tu men manques!

Haha jag och Joanna!

Hedda et Ellen

H

Joanna et Hedda!

Jag et Ellen!

NYC

Utanför min lägenhet i Paris

Haha denna underbara bild på min fina Rebecka får avsluta 2009! Fan vilket underbart år det var ändå!

Nu ser jag framemot 2010 som börjar med en flytt till Stockholm om typ två veckor? Gah crazy! Men först blir det nyår på Råå hos Ludde.

 

 




Kommentarer
Postat av: evelina

gott nytt år!

2009-12-31 @ 16:37:57
Postat av: alice

gott nytt år kära

2009-12-31 @ 17:46:14
Postat av: fredrika

gott nytt år lite försent :D

2010-01-01 @ 23:47:33
Postat av: Adèle

halmhatten, chanel väskan och blomklänningen.

MAOU

2010-01-03 @ 02:42:32
URL: http://toasted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0