LISA THE DJ.




THURSDAY NIGHT:
IKVÄLL spelar min bästa vän Elisabeth aka Lisa Östin på Debaser i Malmö vid tio (tror jag!) Så alla ni nu som läser min blogg och kanske bor i Malmö bör ta sig genom snön och slänta dit! För mycket bra musik, antar jag i alla fall, annars är hon ju sjukligt snygg att bara se på!

PS. Jag har precis kommit hem från Skivstång/Kondition typ det jobbigaste jag någonsin gjort! Kan inte gå i trappor nu för mina ben skakar haha.
PS2. Skulle egentligen vara på minoutfit mingel med alla andra i Stockholm men fick ju tacka nej trots en sådan fin inbjudan, men i vår är det andra pannkakor! Då bor jag ju där. Hoppas bara jag blir bjuden på fler events då haha.


Godnatchen. Bisous

Kommentarer
Postat av: anna

nice med flytt! fin bild

2009-12-17 @ 21:50:47
Postat av: pella

synd att du missade eventet!

2009-12-17 @ 21:52:45
Postat av: Myamelie

oj tack tilda!!!



du är inte så dum du heller, mums säger jag!



hälsa lisart från mig, jag kan inte komma dit ikväll :/ buhu.

2009-12-17 @ 22:54:38
URL: http://metrobloggen.se/sevenforasecret

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0