MY CHRISTMAS WITH LOVE!


som alla vet såklart, himla mysigt var det iallafall. Här är vår julgran! Jag har pyntat så den som inte tycker det är fint får dra haha.

Fast dagen började hos min loverboy i sin nya Fred Perry piké! Han är så grymt snygg! Jag förstår inte det riktigt faktiskt.

Fast lite trött blev jag ändå på honom, när det ska fotas och sånt. Fast julklapparna jag fick var sjukt fina. Årskort på Moderna Muséet i Stockholm och en bok om miljön och isbörjnar (jag uppfattade det lite som en hint)

Men snygg är han, sjukt snygg. (Okej jag kanske ger lite för mycket beröm eller vad man säger till min pojkvän men det kan man väl få på julafton/juldagen?)

När jag kom hem var Lisa på besök!

Och med sig hade hon Stuart som gjorde succé!



Sen började julen på riktigt.

Ma soeur!

Jag är såååå glad för min nya kamera! Den är helt fantastisk.

Bästa julklappen från min syster

Avslutar julen med fina julstaden.

Ikväll är det utgång! Så pepp!!




Kommentarer
Postat av: hellena

åh vad fina

2009-12-25 @ 17:30:48
Postat av: Anonym

snygga pics

2009-12-25 @ 17:47:43
Postat av: ems

god jul!

2009-12-26 @ 11:53:33
URL: http://emmasclos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0