CHRISTMAS DRESSES?

1

2
3
4
4b
5
pics Acne Online Shop


WEDNESDAY:
Kikar runt på julklänningar och nyårsklänningar. Jag älskar julen men ogillar nyår men den femte klänningen vore ju så grymt perfekt till nyår. Även fast jag tänker bojkotta det lite i år på något sätt, men vet inte vad än!
Men en vit klänning på jul? Hm, vitt är fint men frågan är om jag är snygg i det, Lisa har dock sagt att jag är snygg när jag är blek haha. Annars finns ju alltid svart. Svart på julen, ja kanske inte världens bästa färg man ska väl vara röd.. Men fuck det och var svart istället.
Måste förbi Acne i Stockholm i december alltså.

Bisous en masse (jag vill ha snö men det bara regnar)

Kommentarer
Postat av: fredrika

vilka fina!

2009-11-25 @ 13:49:39
Postat av: Frida

Åh vilka fina! Den sista var underbar.

2009-11-25 @ 14:07:06
URL: http://champselysees.webblogg.se/
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Allt bra idag?

2009-11-25 @ 15:28:23
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0