LAST NOVEMBER


pic le fashion

MONDAY: Idag är det sista november och imorgon första december. Jag är så trött då jag inte kunde somna igårkväll och bara låg och tänkte en massa på jobbet, skola, Stockholm, lägenhetsletande i Stockholm, nyår, Paris, pengar, kläder, julklappar osvosv. Julklapparna ger mig ångest då jag inte vet vart jag ska börja men jag vet att jag inte vill köpa mina julklappar i Helsingborg. Måste åka till Malmö men när, oj vad jag är omständig.
Jag vill bara gömma mig under en stor hatt och en tjock kappa som ovan och försvinna så kan väl någon fixa julklapparna åt mig?
Merci!
Bisous

Kommentarer
Postat av: johanna

fin bild!

2009-11-30 @ 13:53:38
Postat av: Anonym

jag tycker också det är jobbigt med julklappar

2009-11-30 @ 15:42:56
Postat av: Fanny

en miu miu vitello lux bow satchel. den kom idag! helt underbar

2009-11-30 @ 16:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0