CHRISTMAS

CHRISTMAS PT1: För mig började julen när jag och Petter förra måndagen gick och kollade på, a Christmas Carol på Maxim teatern!
För att sedan ta mig ner till Skåne och underbara Viken för middag hos min fina Lisas familj.
Fina bilder vid pianot
Millie vaktar julklapparna!

JULAFTON, jag vaknade upp för första gången med snö utanför mitt fönster (på julafton då) och vi gick senare den traditionella gå-ut-med-sally-jul-promenaden
Här väntar vi på mamma
Vackraste platsen i världen.
Bror min!
Sally var fin i rött!
Julklappsutdelning
Och Sally somnade sött bland allt papper. Nu är julen över och det gick lite väl snabbt tycker jag. Men what to do. Snart nyår!

Kommentarer
Postat av: freidrika

riktigt fina bilder :D

2010-12-29 @ 17:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0