MONDAY FATIGUE.


Paris saknar jag som en galen kotok!

MONDAY FATIGUE: Jag har helt glömt det dära med tvättstugor. Inte för jag har bott i lägenhet förut (jo i Paris men vi ägde ingen tvättmaskin så det var bara att bege sig till tvätteriet och sitta där och läsa samtidigt som man tvättade, så relaxing!) Men vilket jobb det är! Nu har jag tvättat sedan sex och saker ska torka och sånt. Mon dieu. Jag vill inte låta som en bortskämd snorunge men jag låter nog som en nu, men den gången jag äger min egna lägenhet ska jag installera en liten tvättmaskin, no doubt!

Nu blir det thai mat och Skavlan med Petson. Bisous!
Imorgon blir bloggande bättre, promiso!

Kommentarer
Postat av: fredrika

fin bild och oj vad långt hår du hade!

2010-02-15 @ 21:11:13
Postat av: rosy

ja bra blogga mera mera mera

2010-02-15 @ 21:17:59
URL: http://rosyblogg.blogg.se/
Postat av: emelina

fin hat, weekday?

2010-02-15 @ 21:18:38
Postat av: matilda

fredrika: åh tack, ja jag vet haha!

rosy: jag är på g:)

emelina: nej paris, inte weekday!

2010-02-16 @ 10:51:10
URL: http://lapetitem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0