NEW HOODIEHOOD!







NEW HOODIEHOOD:
Hood, American Apparel, linne American Apparel, bh American Apparel
Gosh American Apparel j'taime!

Försökte blogga tidigare idag men blogg.se var förbannat segt eller om det var mitt internet, who can tell..
Men men. Imorgon ska jag upp tidigt för att gå till en frisör och sedan göra lite andra trevliga saker! Nu väntar jag på att Petter ska komma hem!
Puss godnatt (här ser ni förresten lite hur lägenheten ser ut, jag tycker hemskt mycket om den och vill inte alls flytta ut även fast jag vet att vi gör det redan i april! :( )
Bisses

Kommentarer
Postat av: anja

SNYGG DU ÄR DÅÅÅÅ

2010-02-04 @ 23:41:25
Postat av: maja

SNYGG SNYGG

2010-02-04 @ 23:46:52
URL: http://majasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0