ABOUT NATHALIE SCHUTERMAN SALE.

TUESDAY: Hej im alive om man säger så. Men datorn dog igår! Tror den sjunger på sista versen faktiskt (pik till mamma) fyller ju 20 i april, kanske blir en ny då? Heheh. Men i alla fall. Idag har jag haft bra shoppingupplevelser. Biträdet på H&M önskade en bra dag (wow!!) och biträdet på Shock var hur gullig som helst. Och de på American Apparel på Hötorget är också väldigt trevliga. Men Nathalie Schuterman rean.
Igår var jag inne på den, 70 % lockade samt lönen hade ju precis kommit. I Elsas Mode beskriver Sofi Fahrman så fint när Elsa blir av med sin NathalieSchutermanoskuld. Jag blev inte av med min, ville inte bli av med min, det var ju typ som att bli utsatt för våld av alla shoppinggalna mammor från Östermalm och hela modebloggseliten. Det var ju hur sorgligt som helst! Vackra kläder från Lanvin och Miu Miu samt YSL låg och skräpade i smutsen på golvet. Skokartonger med vackra skor låg slängda överallt, folk slet i kläder som man bara ska känna med fingertopparna på. Så tragiskt. Och alla gick därifrån med en plastpåse. Inte ens papper. Hm. Nej jag gillade det inte alls. Jag förstår 70 % på plagg som kostar över allas förmögenhet (typ) är extremt lockande, men det fina i att köpa ett fint plagg, är att få det i silkespapper och i en fin papperspåse eller ännu hellre en i tyg som på The Kooples i Paris. Jag kommer säkert bli av med min Nathalieschutermanreaoskuld men inte just nu. För igår var det bara tragiskt.

Okej hej! Men iallafall. Ikväll ska jag på bio! Snabba Cash och Joel väntar. Och igår berättade en kursare till mig att hon bodde granne med Joel Kinnaman när hon var liten, jag dog ju lite smått där.
Bisous!

pic via lefashion, j'adore!

Kommentarer
Postat av: elsa

jag håller med om att det kan vara sorgligt men jag gillar ändå rean!!

2010-01-26 @ 17:36:43
Postat av: kristina

rean är blö och blä. alla bara är galna

2010-01-26 @ 17:39:30
URL: http://kristy.blogg.se/
Postat av: h

du får komma till american apparel på söder. vi är bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0