EMELIES BIRTHDAY!


Min finaste Emelie fyllde år så hon firade såklart, halsbandet fick hon av mig och Rebecka, finnes på Indiska! Sjukt snyggt faktiskt.

Efterätt!

Den snyggaste bilden ni någonsin sett på mig tror jag! Fast jag skulle bara visa min nya body, Sonia Rykiel pour H&M.




Och så sjöng vi såklart!

Min sista utekväll i Helsingborg slutade på bästa sätt, med de bästa vännerna såklart.

Nu är det Scream på tv, vågade aldrig se den som barn typ (kanske inte så konstigt egentligen?) men nu ska jag se den och jag kanske klarar mig utan mardrömmar (ha-ha ja jag är en väldans mes när det gäller skräckisar)


Bisous en masse

Kommentarer
Postat av: fia

super snygg body!

2010-01-10 @ 22:10:50
Postat av: ulrika

du är söt! fina bilder

2010-01-10 @ 22:11:29
Postat av: marielle

verkligen jätte fin body och jeansshortsen.



hela du var superfin!

2010-01-14 @ 19:55:31
URL: http://fuckingmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0