SOME WEEK-ENDS PHOTOS.


FRIDAY: Middag klockan tolv på natten i Bandhagen!

SATURDAY: Fin whiskey på Reisen i Gamla Stan



SUNDAY: Söndagsmysfika med Isa på Kulturhuset



Min week-end har varit fab! Nu börjar jag bli förkyld (vilket inte alls är konstigt alla runt omkring mig är grymt förkylda) men det är inte alls bra då jag har min första föreläsning imorgon! Känns konstigt att börja plugga imorgon på Universitetet. Men, detär bara en kurs så jag blir inte en äkta student, får inte ens studentrabatter så då är man väl inte en äkta student? Jag är hellre en litedåochdåstudent.
Nu ska jag dricka te och knapra c-vitamin! Bisous




Kommentarer
Postat av: felicias

ser väldigigt trevligt ut!

2010-01-17 @ 19:45:42
URL: http://felicas.blogg.se/
Postat av: embla

trevlit :)

2010-01-17 @ 19:47:19
Postat av: Anonym

vad ska du plugga för något? :)

2010-01-18 @ 13:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0