midsommar



MIDSOMMAR: Jag och Sandra tog djurgårdsfärjan till Skansen!



Jordgubbar som färdkost!



Killens tröja ha ha ha ha ha.










Vi kollade på djuren också.


Och björnar och vargar och sälar fast de glömde jag fota.



Sen plockade vi blommor



Och tog oss en cykeltur!



Sen blev det midsommarmat





Sandra!







I hörnet ser ni Bernard en papegoja från Skansen



Loverboy





Bernard försökte rymma men attans det gick ju inte



Sen satt vi och drack vin och pratade in på småtimmarna. Mysig midsommar.


Kommentarer
Postat av: evline

åh fina bilder!

2010-06-27 @ 23:22:23
Postat av: sanaz

hahahahahahhaha jag ÄLSKAR hans tröja! som jag skrattade.

2010-06-28 @ 13:53:15
Postat av: m

hahah ska ladda upp den på facebook och tagga alla!

2010-06-28 @ 21:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0