LE SKIRT OUTFIT



LE SKIRT OUTFIT:
Kjol American Apparel, tights American Apparel, spetsbody American Apparel, kofta American Apparel, skor vintage

Jag har blivit lite hjärntvättad av le company och har bara American på mig nu fast detta var visserligen en dag när jag jobbade.
Spetsbodyn jag har på mig är sjukt snygg och jag har den i navy black och white.
Den kommer komma i långärmat och då kommer den bli killersnygg!
Så nu vet ni det
Nu ska jag och Petter se Blue Velvet av David Lynch om jag vågar..

Bisses

Kommentarer
Postat av: hanna

SNYGG

2010-03-14 @ 20:39:01
Postat av: pella

sötsöt

2010-03-14 @ 20:43:46
Postat av: ulifian

SÖTIZ!! :D :

2010-03-15 @ 09:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0