SUNDAYDEAD.


pic lefashion

Á VIKEN: Hej hej mina fina några där ute.
Idag mår jag verkligen som jag förtjänar men oj vad kul jag hade igår!
Det började såhär:
Buss från Lech- Zürich flygplats - flyg till Köpenhamn - Vänta på baggage i Köpenhamn i över en halvtimme- missa tåget till Malmö Syd- Tar tåget till Malmö Syd - Kör bil till Lund - Byter om till feststrassen i Lund - Bil till Helsingborg - Snabbmat hos Elin som fyllde 21 (grattis!) med alla mina fina - Cosmopolitan på Dahlberg - Öl och shots på PL - Shots på Utposten (iuh vad jag inte gillar utposten men Emelie jobbar där och Emelie är min Emelie så man måste supporta henne när hon jobbar) - Tivoli - Shots igen - Massor med dans - Taxi hem vid fyra.

Nu är jag trött!
Haha och ska flyga hem till Stockholm vid sju. Så nu ska jag mysa med min hund och mina fina föräldrar innan jag återvänder till Lilla Essingen och min loverboy!

Á demain!
Bisous

Ps. Jag jobbar på Götgatan imorgon komochhälsapå!

Kommentarer
Postat av: evlina f

haha låter kul!

2010-03-07 @ 16:18:08
Postat av: elsa

fin bil!

2010-03-07 @ 16:28:21
URL: http://eloueise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0