MY DAYS


Johan och Sandra lagade mat till mig och Petter! Johan är kock på 1900 så ni kan kanske inbilla er hur g o t t det var!

Pasta med räkor och kräftstjärtar färsk sparris åhåhåhå

Världens godaste öl


Trädgården under skanstullsbron, en helt fantastisk klubb ju!
Jag ska hänga där hela sommaren!

André et Petter

Lax och stuvad potatis på Kåken, ååh så gott

Ostbricka

Finaste Sandra!

Drinksdrinks

Sandra et Johan

Okej hej jag vet inte vad jag gör


Idag kom regnet till Stockholm, jag tyckte faktiskt det var ganska fint!






En macka på Drop Coffee blev det också. För att hälsa på pojkvännen.



Nu ska vi ut och äta igen jag och min finaste pojkvän Petter, vi ska äta på Urban Deli och jag ska äta Moules frites.
Det är redan bestämt!
Puss på er trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: caroline

underbara bilder!

2010-05-23 @ 22:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0