SUNDAYSUN


sthlmstreetstyle

DIMANCHE: Hej bloggen! Jag har haft en liten semester härifrån, ofrivillig fast också ganska frivillig. Jag har jobbat mycket och när jag inte har jobbat har jag varit ute i sommaren. Men idag är jag ledig! Underbart skönt.
Under de senaste dagarna har jag: Blivit bjuden på middag av Johan och Sandra, druckit öl, ätit en fantastisk pasta på medis med Sandra, druckit rödvin, handlat underkläder, suttit i solen på Nytorget, köpt mat på Urband Deli, ätit sjurätters (typ) på Kåken med Sandra, pussats kramats och gillat läget.

Det har jag gjort de senaste dagarna och det har varit helt underbart!

Kommentarer
Postat av: eveline

uppdaterauppdater!!!

2010-05-23 @ 17:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0