SANDRAS BIRTHDAY!



I LÖRDAGS, firade vi Sandras födelsedag på Kåken! Med champagne och en massa mat.





Nell och Mysart var såklart med.



Och finaste födelsedagsgrisen och Richard!





Presentöppning!



Och så sjöng vi såklart



Och sen börjades det



Och jag ville vara fin så jag hade på mig en ny klänning från Rodebjer. Och bilden är ful men jag ville ju bara visa så nu veet ni deet.

Nu gör Johan korvstroganoff (stavas det så?) sjukt gott luktar det. Någongång ska jag testa att ha biff i. Alla andra äter biffstroganoff medan jag alltid har ätit korv.
Ja nu vet ni det också

Hejhej.

Kommentarer
Postat av: helena

sjukt snygg klänning!

2010-11-02 @ 22:31:38
Postat av: Anonym

kåken är så mysigt, är maten god?

2010-11-02 @ 22:38:33
Postat av: m

helena: tack tack :D

anonym: maten är helt fantastisk!

2010-11-03 @ 08:31:40
URL: http://lapetitem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0