SUNSHINE



trench MTWTFSS, hoodie MTWTFSS, boots Acne, solglasögon The Local Firm

SUNSHINE: Att tillägga till dessa outfitbilder var att jag precis hade sprungit till busshållsplatsen för att missa bussen men sedan kom en till. Ikväll ska jag gå ut i Helsingborg på riktigt intensivt och sådär och jag har köpt en spetsklänning. Och jag är lite tveksam till denna spetsklänningen. Antingen kan jag vara hur sjukt snygg som helst i den eller se ut som jag är gravid och handlar alla mina kläder på ja jag vet inte B Young kanske. Men jag tror det blir bra. Hoppas.

Kommentarer
Postat av: sanaz

JAG GILLAR INTENSIV UTGÅNG! vi ses ikväll!!

2010-10-09 @ 18:19:47
Postat av: eveline

snygg! älskar trenchen

2010-10-10 @ 12:23:57
Postat av: Anonym

Hur gör du för att få ditt hår så fluffigt och alltid så fint? brukar du klippa det på något speciellt sätt eller du har bara tur som inte har platt hår? :)

2010-10-10 @ 13:20:46
Postat av: m

anonym: Åh tack! Haha jag vet faktiskt inte. Mitt hår är alltid snyggast dagen efter jag har tvättat det. Jag brukar ha i lite saltvattenspray från Redken och det funkar ganska bra. Men i Helsingborg blåser det så mycket så det är nog det som gör så att håret blir snyggt. Redkensprayen är bäst i Stockholm för där blåser det nada. Typ! Och Osis eller nått sånt rödburk pulver. Hur bra som helst. Hoppas du lyckas! Puss

2010-10-10 @ 17:49:07
URL: http://lapetitem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0