THE HOURS



THE HOURS: Idag har jag varit med Nelly hela eftermiddagen. Fina Nelly som jag har tillbringat så många lördagar med i American Apparels lokaler. Vi drack kaffe och pratade pojkvänner, lägenheter och läskiga saker.
Sen åkte jag till mormor där mamma var och nu är jag hemma och ska se Juno. Har jag öppnat böckerna inför tentan? Nej. Har jag ångest över det? Nej. Kommer jag klara tentan? Ja!
Man måste ha de göttiga inställningarna bara så klarar man allt!
Bilden får symbolisera mitt humör idag fast på bilden mådde jag nog snäppet bättre. För då hade jag precis avslutat en fantastisk julikväll med världens bästa band på världens bästa festival. Coldplay och Roskilde.

Kommentarer
Postat av: ingrid

åh vilken vacker bild!

2010-10-24 @ 09:43:06
Postat av: Avis

fan vilken härlig bild på dig!

2010-10-24 @ 10:10:49
Postat av: Leontine

Du är hemskt snygg, ifall ingen påpekat det!

2010-10-25 @ 22:25:03
Postat av: matilda

leontine: åh tack snälla rara!

2010-10-26 @ 06:45:02
URL: http://lapetitem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0