LAZY DAY OUTFIT


strumpbyxor H&M, skor Acne, trench MTWTFSS, sjal Monki, beige stickad tröja MTWTFSS, väska Chanel

LAZY DAY: Igår gick jag och Petter till vintagemässan på Strand. Såklart orkade vi inte stå i kö och jag orkade inte trängas med en massa tjejer på en liten yta utan luft så vi gick till Beyond Retro istället. Inget folk där ju toppen!
Och sen på kvällen drack vi öl med Erik på Nytorget. Saknar Nytorget men snart får vi bo där igen.
Ikväll ska vi gå och äta på B-A-R och jag dregglar redan efter moules frites! Jag skulle kunna leva på Moules. Jag älskar Moules. Bisou et bisou.

Kommentarer
Postat av: maria

fin trenchcoat!

2010-09-26 @ 18:29:49
Postat av: helena

söt söt!"

2010-09-27 @ 21:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0