LADIES PARADISE




LADIES PARADISE: Åh hejhej. Jag håller på att läsa Ladies paradise till seminariumet imorgon och det är segt. Så just nu har jag posat loss lite i photobooth och kolla på klass 9a. De är så små! Så små. Typ födda 96 eller något, kanske 95. Känns som en evighet sedan man satt där och gjorde nationella proven i maj innan skolavslutningen och innan man skulle börja på gymnasiet. Det var en evighet sen. Men jag kommer fortfarande ihåg ångesten över betygen. Usch och fy. Idag är det inte lika mycket ångest när det gäller universitetet, bara man klarar tentan så är ju allt okej. Om man inte ska bli advokat och måste sitta i tinget, men det ska jag ju inte.
Behä!
Nu ska jag återgå till monsieur Zola et Ladies paradise.

Kommentarer
Postat av: johanna n

fin tröja, vad är det för en?

2011-02-09 @ 18:28:05
Postat av: Cecilia

Läser du modevetenskap? Vad låg betygssnittet på? Hur lång är utbildningen?

2011-02-09 @ 22:59:33
Postat av: m

johanna N: det är världens skönaset från H&M trend.

cecilia: ja jag läser modevetenskap, och betygsnittet vet jag faktiskt inte, kom in första gången jag sökte, men folk som typ hade ca 14 kom också in fast då som reserver.

Ett år är utbildningen! Eller ja, två terminer sept-maj.

2011-02-10 @ 09:00:35
URL: http://lapetitem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0