NOIR ET BLANC



NOIR ET BLANC: Jag missade Beckmans imorse för mitt kära sällskap var hos doktorn och jag själv har en roman som ska vara läst tills imorgon, tråkigt när man såg hur fantastiska skapelser alla studenter gör. SÅ duktiga.
Men vi hann med Noir et Blanc iallafall!







Och visningen då, ja det var mycket mönstrat och så, inga mönster jag gillar. Men det var en del detaljplagg som var fina som en vit kappa och en svart klänning, men annars nä. Fint men inte så imponerande. Frisyrerna dock var väldigt snygga, en hästsvans som såg precis ut som man hade vaknat, ska testa den snart, kan ju liksom inte vara så svårt.

Kommentarer
Postat av: helena

fina bilder dock:D

2011-02-02 @ 22:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0