ONCE UPON A TIME I LIVED IN PARIS



ONCE UPON A TIME I LIVED IN PARIS:
Nu under den nya kursens gång har vi läst fransk litteratur, såsom Madame Bovary och Ladies Paradise. Detta fick mig att apsaknamycket Paris åh. Paris mon amour. Snart två år sedan jag flyttade dit.
Så jag är lite sentimental och laddar upp bilder. Här är en på Ellen, Hedda och Heddas syster Emma utan för Sacre cour där vi jämt och ständigt drack vin.



Söndagarna spenderades i Marais ätandes falafel



Jag gick all-in och körde hatt och randiga tröjor. Nästan.



Ja ni ser, randigt och hatt. På en gata i Monmartre.



Isa fyllde 20 och ställde till med fest i hennes lilla lägenhet!



Ibland drack jag kaffe på Cafe de flore.
Fast bara ibland. Det var väldigt dyrt.



En eftermiddag i maj så kom Petter och hälsade på





Älskade min Matthew Williamson kavaj & H&M kavaj. Den ska plockas fram genast.



Utanför min port! Soixante dix huit.



Kvällarna tillbringades på La Perle, åh saknar.



Och så en gång på brasserie lipp också, med pappa, när han var på besök.

ÅÅH. Paris. Paris. Paris.



Kommentarer
Postat av: henrietta

paris är världens vackraste stad.

2011-02-09 @ 12:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0