WHAT I'VE BEEN DOIN'

HALLÅ. Jag har ju inte bloggat här på över en månad, så nu tänkte jag visa lite bilder av vad jag har gjort den senaste tiden.
Spenderat en fredagkväll på Boulebaren (världens bästa lekplats med bar), ätit middag med Matilda på Marie Laveau och gått på bio, assat på Styleby omslag och modestory, passat Winnie, ätit musslor på Sturehof, fyndat ett skärp på Telefonplans loppis och paljettväska från Zara, middag på Rolfs kök i klänning från Nhu Duong och Elin Klings märke Nowhere samt Vibskov väska, posat lite i väntan på Sandra, och fotograferat hösten på Greta Garbos torg.
Utöver detta har jag också varit på musikal med mina föräldrar, skrivit tenta, gjort massvis med uppgifter för kvällskursen jag läser på Berghs, varit på Kåken och träffat min pojkvän.
Cyalajter!

Kommentarer
Postat av: helena b

åh najs!

2011-11-07 @ 07:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0