FILIPPAK.

lånade bilder från denna fantastiska blogg
FILIPPAK: Gillade verkligen det jag såg från de få bilderna från Filippa K visningen, påminner mig något och inspirerar mig om sensommar i New York.

CÉLINE

CÉLINE: Älskar nya Céline kampanjen, väskan färgerna modellerna j'aime tout!
Jag och P har precis varit och sett Winters bone på bio. Så så så så såå så så så sååå bra. Se se se den!
Imorgon börjar sthlm fashion week. Jag tänkte gå på två visningar, noir et blanc och beckmans studenternas. Annars ingenting. Kanske cheap monday men det är väl imorgon? Bra koll jag har, haha.

Haha. Haha.

pic tfs via fashionflash
Haha. Haha: hittade denna bilden hos fashionflash, det är senaste Love Magazine S/S 2011. Och tillåt mig att hahahaha. Hur tänkte dom?

THURSDAY OUTFIT

Kappa acne, boots acne, skjorta aa, byxor aa och tröja cos

THURSDAY OUTFIT: Idag gick jag runt och frös i detta när jag åt lunch med Märta och handlade billiga underkläder på NK. Nu har jag gjort broccolisoppa (fast soppan hamnade lite över hela köket pga att jag lyfte upp mixern från kastrullen) och ser på antikrundan. Åh jag älskar antikrundan, så mysigt med historian i möblerna och konsten! Imorgon ska jag hänga med Cecilia på Mastiff hela dagen också. Superbra.

PIERCAD.

PIERCAD: Idag gjorde jag något som jag har velat göra väldigt länge, jo en liten ring i örat som ni ser. Var så himla nojig innan jag gjorde det (är hemskt rädd för nålar) men My var med och killen på East Street Piercing ett riktigt proffs! Wiho så nöjd! Ont gör det men vill man vara fin får man lida pin (stämde väldigt bra i detta fall!)
Très satisfait.

A STRING

pic shop-garderobe
A STRING: Igår fick jag hem detta fina halsbandet som kostar typ nada på shopgarderobes hemsida.
Finfint är det!

LONGSKIRT OUTFIT

kjol american apparel, kofta acne, kappa acne, boots acne, scarf h&m, blus gina tricot
LONGSKIRT OUTFIT: Buu minen var inte den finaste men kjolen är det. Jobbade i den hela sommaren och ska bära den varenda dag (bara det blir lite varmare) snart. Ikväll ska jag äta sushi med finaste Rebecka men nu måste jag packa i ordning och börja plugga. Bisou!

CARIN R.

CARINR: Idag kan man läsa om Carin Rodebjer i DN söndag. Bara ett litet söndagstips sådär. Himla fin intervju.

LISA Á STOCKHOLM.



LISA Á STOCKHOLM: Lisa kom sådär en två timmar försent i fredags (så hon var här vid ett på natten) så ingen riktig söderbarrunda blev det men frukost på il café blidde det.



Finaste Bettan.





Sen gick vi hem till Arvid André och Ola på middag där hela göttiga skånegänget var.



För att sedan gå till Pet Sounds och sen förbi slussen där det var en liten konsert!


Sen gick vi och dansade på debaser





Brunch på Urban deli, välförtjänat.


Sen promenad med bästa brudarna i stada, Lisa och Greta.
Fast Lisa är ju bara på lån från ljuva Köpenhamn!



Baah bästa helgen.

SOPHIA

SOPHIA: I onsdags tog jag och Fia en fika på Gildas. Fia är en finfin vän som snart flyttar till Paris (så avundsjuk). Så vi hade en hejdåfika. Bon voyage ma chérie!
Ikväll kommer Lisa från Kph och My och Greta och Mys vän som jag inte minns namnet på. De ska komma vid åtta och just nu ser lägenheten ut som ett kaos, vi har fått möbler som vi håller på att montera. Eller läs, Petter monterar jag sitter och underhåller med spotify.
Tjarå!

LIGHTS

LIGHTS: lyssna på denna låten:
Så tänker vi min systers häst Wille som fick åka till hästhimlen idag. Åh det är så sorgligt när djur försvinner precis samma saknad som en nära vän.


J'AIME.

cK ss11.
J'AIME: Åh så fantastiskt snyggt.
Bara fyra ord.
Idag gick jag upp och var på sats klockan 07:30 med Adrienne, på shape. Jag somnade i sängen när jag kom hem. Sen åt jag glass. Och thats it. Fast jag har varit i skolan också!

CAT

pic: my roman fagerlind
CAT: Har ni sett en mer nöjd katt? Haha. Möt Viggo helt enkelt. My jag var tvungen att sno denna bilden, den är för fin för att gömmas i ett facebookalbum! Nu säger jag godnatt! Puss.

MONDAYpic.

jakandjilBLOG
MONDAYpic: Åh denna bild. Så var det denna måndagen.

ACNEBLUE

acnejeans

ACNEBLUE: Denna blazer har jag velat ha så länge ja, jag såg att Elin Kling hade den i NYC. Perfekta blå färgen. Så när nästa CSN kommer ska jag go wild på Acne, jodu mamma nu ska det shoppas.

JILSANDER

pic
JILSANDER: Le color, tycker mycket om denna bild. Alla fina färger i ett, och rosa. Rosa en masse.

SOMETHING LIKE THIS

SOMETHING LIKE THIS: Ikväll ska jag och P på bio. Vi ska ha fräcka 3dglasögon på oss som Local Firms solglasögon är inspirerade av, vilket jag inte visste, så nu vet ni det.

FJÄRILAR!

ALEXANDER MCQUEEN: Åh så fint. Åh så fint. Så fint. Jag älskar fjärilar, något frihets inspirerande med dom tycker jag.

TURQUOISE

TURQUOISE: I förra veckan beställde jag denna stickade turkosa tröjan från Velour som var på rea! Catching catching, för jag hade egentligen tänkt att beställa den innan jul men smart som jag var beställde jag den efter, catching!

COPENHAGEN

COPENHAGEN: I lördags åkte jag till min fina vän Lisa som numera bor i Köpenhamn. Vi drack kaffe och gick på stan och såklart förbi Cos! Som nu ska öppna i Sverige hurrayhurray! Men Cos var faktiskt en besvikelse i lördags men det kan ju berott på rean.
Vi gick ut och åt på en mysig bodega
Finaste!

Sen gick vi ut och ddansade
Fin helg. Nu är jag tillbaka i Stockholmen weepwwopp!

GOODBYE.

GOODBYE: Imorgon åker mitt favoritpar till Mexico och ja de kommer väl tillbaka i april, maj, något.
Kommer sakna er!
Puss.

I'm not an robot.

I'M NOT AN ROBOT: Idag vaknade jag med den låten på huvudet, liksom första sekunderna som jag är vaken spelas den låten i mitt huvud. Ganska så knäppt faktiskt. Förlåt för bloggfrånvaron i helgen, har levt loppan i Köpenhamn!
Imorgon blir det Stockholm igen. Jag längtar.

NEW YEARS EVE

NEW YEARS EVE: Kanske skulle lägga upp lite bilder från nyår! Frej, precis hemkommen från bergen i Asien och min fina Petter.
Ludde hade högläsning!

Sen flög raketerna åt alla håll!
Klassisk gruppbild!
Lysande.
Sen dansade vi tills vi blev trötta och ringde en taxi! Bästa nyåret.

BLACKANDWHITE

skjorta American Apparel, tröja Monki, väska Chanel
BLACKANDWHITE: Såhär såg jag ut när jag och Emelie åt middag på Inom förra veckan. Ikväll ska vi säga hejdå till Erikas pojkvän som ska åka tillbaka till Australien och jag vettetusan vad jag ska ha på mig. Stört jobbigt att vara hemifrån i två veckor utan några kläder. Kan bli en repris på detta.
Beh och bu
Puss och klem

HAPPY BIRTHDAY DARLING!

IDAG fyller min älskling år! I love you very very very veeery much!

FORGOTTEN OUTFIT


skjorta mtwtfss, byxor aa, väska chanel

FORGOTTEN OUTFIT: Har ju glömt att publicera denna bild med en ny skjorta från Weekday som är helt fantastisk. Så nu vet ni det. Jag själv sitter helt begravd med en hemtenta i Flärd och Film och har helt kört fast mig i diket mellan Marlene Dietrich och den så kallade nya kvinnan. Bö och beh.
Men det fixar sig nog, det måste ju göra det.

RSS 2.0