VIKEN I LOVE


VIKEN I LOVE: Igår sa jag hejdå till mitt kära Viken med Petter, för nu ses vi inte på ett tag. Min gata!





Sen gick vi till stranden











Stenbryggan





Viken är den mest underbara plats som existerar och där kan jag verkligen andas.
Nu är jag dock tillbaka i le citylife och imorgon börjar livet igen, det verkliga alltså.
PUSS

btw. Jag har en ny kompaktkamera Canon S90 och jag älskar den. Välkommen till Matildas canonfamilj! Ville bara säga det också.

the day after sunday

SJUK: Hej jag har gått och fått halsfluss och feber och hela skiten. Så jobbigt gah jag dör. Festen var helt underbar i lördags förövrigt, men nu är jag sjuk. Sista dagarna på semestern och jag är sjuk. Buhu
vi hörs när jag mår bättre.

ON THE BEACH.


lefashion

MECREDI: Hej åh ja jag lever. Det är så himla skönt att vara hemma, jag är bara på stranden. Jag älskar att bada, jag älskar att bada i Öresund haha.
Ikväll ska jag in till stan och träffa min fina Emelie. Och imorgon måste jag handla mat. Men jag vill bara ligga vid stranden och aldrig åka hem haha.

Men jag lever iallafall.

ON LE TRAIN



vintagescarf, californiaselect/american apparel

LE TRAIN: Nu sitter jag på tåget medans Sveriges landskap svischar förbi. Himla fint faktiskt. Ska se om jag kan köpa lite kaffe i bistron men herrn bredvid sover. Hm.
Men jag är påväg hem iallafall.


AU REVOIR




AUREVOIR: Åh hejdå Stockholm nu ska jag hem till mitt underbara Viken och Helsingborg. Jag ska bara bada sola och kanske åka till Köpenhamn. Och såklart ha 20+25års fest med min bror. Vi ses snart igen kära Stockholm!

Först frukost på Gildas och sen tåget mot Helsingborg. Ganska bra söndag.

FEMFIVECINQ ÅRYEARSANS


väldigtgammalbild

FEMFIVECINQ: Idag firar jag och min älskade Petter fem år. Fem år! Fem år. Haha galet mycket.
Igår åt vi middag på Urban Dehli och idag har vi varit ute i skärgården, närmare bestämt Grinda och solat och badat. Och jag är så fruktansvärt bränd. Haha.
Men fem år. Fem fantastiska år och jag hoppas det blir mångamånga år till.


GREENEYES




GREENEYES: Poserandes i soffan, why not liksom.

GRÖNA LUND.



GRÖNALUND: Igår åkte jag för första gången med Sandra Petter och Johan till Gröna Lund!










Bergochdalbana hur roligt ord är inte det egentligen, bergochdalbana. Haha.





Det var en fin kväll.
Men jag är i ett desperat behov av en ny kamera.

SOMMARNÄTTEROCHENDAG



I LÖRDAGS, tog jag, Tony och Philip en öl efter le work på Ljunggrens terrass!



Sen gick vi till sommar-kåken.
Omar och Sandra!





Johan och Homan!



Igår åkte jag och Petter till Lilla essingen för att bada och säga hej till vårt gamla kvarter



Lilla essingen är sjukt fint.





Hejhej



Och ett hej till.

Nu ska jag sleepa. Bon nuit!
Bisou


TONY


californiaselect.blogspot.com

CALIFORNIASELECT:
Kolla in Tony. Han är snygg.

HEJ

Jag ska bara säga hej och säga att jag har bränt mig för att min vita kropp har äntligen fått lite sol på mig, nu blir det kall öl och fotboll. Vilken fotbollschic jag har blivit! Sen ska jag blogga en masse.

FLOWER.



FLOWER: Jag har mycket blommor just nu i min garderob. Senaste tillskottet är en ny klänning till min och min brors 20+25 års fest om två veckor! Jag vill bära det nu nu nu men ska vänta och titta på den varenda dag tills dess istället!

Bisou

en fantastisk dag



YESTERDAY: Så gick jag och min man en tur på stan



Sen åt vi mat från Vapiano i humlan



Gott och bra. Lite bilder från gårdagen bara.

TODAYSOUTFIT





TODAYSOUTFIT: Den nya långkjolen från American Apparel (bästa köpet någonsin) linne American Apparel, kofta Acne, skor vintage, väska Miu Miu, solglasögon Local Firm


Tyskland förlorade, jag går och gråter en skvätt men återvänder i orangefärgad tröja till söndag! GO HOLLAND!

TUESDAY



californiaselect.blogspot.com


MARDI: Idag har jag varit hos mormors bror som fyller nittio år och ätit tårta och så har jag ätit frukost med Sandra. Nu är hela faderuttan här, Johan Sandra och Petter så ska vi se på fotboll
Go Holland!
Jag gillar Holland.

HOME ALONE


knightcat

HOME ALONE
: Petter är på strand och dricker öl och jag valde att stanna hemma. Ja jag är a bit boring men strunt samma. Jag ville läsa min bok och ta ett fotbad. Det är faktiskt ganska trevligt att vara hemma själv. Jag är ju aldrig det.
Och sova ska jag också göra.
Så jag tror det blir ganska mysigt.
Puss puss

FILIPPA KEY




FILIPPA K: Älskar Filippa Ks höstkampanj, kallt, randigt och underbart dova färger.
Robert Rydberg har stylat och Camilla Åkrans fotat, bästa kombon.

SOMEDAY OUTFIT




SOMEDAY OUTFIT: Nättröja H&M, klänning MTWTFSS, iphonefodral Sandkvist, väska Miu Miu och solisar Local firm.

Jag gillar filmen på trean! Supercute.

DAGARNA SOM GÅTT



LAST WEEK: Spelade Tony, Julia och Bilal på Spymlan! Sandra och jag var där



Patricia, Tony och Bilal



Julia!





Sen dansade vi heela natten okej inte hela men nästan.



Sen kom syster hit! Vi åt surdegsmackor på Gildas. Bästa fiket.





Vi gick en massa på stan



Provade kläder på Urban outfitters



Jag visade henne söders vackraste platser






Sen åkte syster hem och jag hamnade på spy bar med Rebecka



Julia och Tony!



Galet mycket dans galet varmt!



Sen dansade vi hela natten eller nä just det inte riktigt



Söndagsfrukost på Cinema!



Med boyfriend!



Och Patti Smith

Och jag måste köpa en ny kompaktkamera. Min är så kass att jag avlider a-vlider.
Aaavlider.
Nu ska jag fortsätta att se på filmen på trean, ganska mysig.

 

 

 

 

 



 

 

 


DIT DIT VILL JAG


pic aperfectguide/idarislöw


VENDREDI: Stockholm är varmt. Varmt och vackert men för varmt, jag vill bort, till havet. Det riktiga havet. Havet vid Italien, havet vid Viken, havet vid Västkusten.
Havet. Havet havet havet. Jag saknar havet, saltvattnet blåsten, havet! Det klara vattnet!
Haha detta blev ganska lite en modeblogg och mera en längtansblogg känner jag.
I'll be back med fashion ganska snart.

RSS 2.0