DAGARNA SOM GÅTT



LAST WEEK: Spelade Tony, Julia och Bilal på Spymlan! Sandra och jag var där



Patricia, Tony och Bilal



Julia!





Sen dansade vi heela natten okej inte hela men nästan.



Sen kom syster hit! Vi åt surdegsmackor på Gildas. Bästa fiket.





Vi gick en massa på stan



Provade kläder på Urban outfitters



Jag visade henne söders vackraste platser






Sen åkte syster hem och jag hamnade på spy bar med Rebecka



Julia och Tony!



Galet mycket dans galet varmt!



Sen dansade vi hela natten eller nä just det inte riktigt



Söndagsfrukost på Cinema!



Med boyfriend!



Och Patti Smith

Och jag måste köpa en ny kompaktkamera. Min är så kass att jag avlider a-vlider.
Aaavlider.
Nu ska jag fortsätta att se på filmen på trean, ganska mysig.

 

 

 

 

 



 

 

 


Kommentarer
Postat av: petra

häärliga bilder!

2010-07-05 @ 07:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0