SOMEDAY OUTFIT


pic Ludde Holtenäs
SOMEDAY OUTFIT: Jacka, Acne, väska Miu Miu, skor Hope, halsduk H&M



WEDNESDAY: Jag är fortfarande obeskrivligt ledsen för min kameras tragiska död. Den föll i stengolvet och går nu inte att starta! Mitt liv är över, så himla miserabelt. Imorgon ska jag gå till Expert och fråga om de kan laga den, kanske ge mig en ny? Men skulle inte tro det, den är två år gammal. Åh fucking skit.
Nu åker jag in och äter middag med Emelie och Erika, något som är himla bra iallafall.
Puss puss puss bisou.

Kommentarer
Postat av: fredrika

Snygg outfit! Jag hoppas att det ordnar sig för dig!

2009-11-18 @ 18:00:57
Postat av: anna s

söt du är!

2009-11-18 @ 18:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0