HEJ HEJ



ETT HEJ: Hej från södermannagatan, jag har kommit hem. Det är ganska tyst, Petter är ju kvar i Helsingborg men kommer hit på fredag! Längtar, jag hatar att sova själv. Nu ska jag snöra på ett par joggingskor och gå en liten promenad ner till ICA och hämta ett paket. Ett paket jag har väntat länge på!
Vi hörs sen.
Koftan jag har på mig är min nya favorit som jag fyndade på Acne Archive för några veckor sen, det är en sample så det finns bara ett exemplar i heela världen, mallig är jag för det.

Kommentarer
Postat av: e

söt

2010-06-16 @ 19:58:56
Postat av: märta

guud vad snygg den är! bra gjort!

2010-06-17 @ 23:47:39
URL: http://artbymeat.blogg.se/
Postat av: matilda

märta: åh tack sötnos

2010-06-20 @ 22:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0