SOMEDAY OUTFIT




SOMEDAY OUTFIT
: Spetsbody, American Apparel, tights American Apparel, tröja Gina Tricot, Docs et Chanelbag.

Jag har glömt visa mina docs! Ja jag föll för grupptrycket så nu är jag också en cooling i docs eller wannabecool i docs, bestäm själv! Syns det att det är laundryday?
Jag har hängt lakan och handdukar över hela lägenheten och sen har jag varit på Berghs reklamskola med Petter på öppet hus, det var väldigt trevligt och blev för en sekund sugen på att ansöka dit men då de sa att de tar in 28 personer till Art Director och Copywriter till hösten och det är nog ca 500 som söker så blev jag fruktansvärt osugen haha.

Imorgon kommer Lisa och nu ska jag sluta tjata om det.

Bon nuit! Bisous

Kommentarer
Postat av: inger v

SNYGG

2010-03-18 @ 21:58:48
Postat av: caroline

sngyg du äärärr

2010-03-18 @ 22:03:08
Postat av: nillan

niiiiice

2010-03-27 @ 10:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0