SUMMER OUTFIT.


klänning American Apparel, kavaj second hand, sandaler Carin Wester, scarf Acne skärp H&M

SUMMEROUTFIT: ÅÅÅH jag fryser ihjäl. Gick vilse i frihamnen idag med Adrienne när vi skulle hitta till inspelningen till Hellenius Hörna där vi skulle vara med i publiken! Det var hur kul som helt men också hur kallt som helst. Nu ska jag ta en varm varm varm dusch och gömma mig under täcket. Om det är sånt här väder imorgon går jag inte ut. Därför kör vi en gammal outfit jag gillar med bara ben. Anna hälsar att det är 20 grader i Nice också. Tre veckor kvar...

Update: Bengt Magnusson sa precis på nyheterna att vädret blir likadant imorgon. Okej skjut mig.

Kommentarer
Postat av: magdalena

sötsöt!

2010-11-10 @ 19:20:59
Postat av: hedda

Vad fin du är! duscha länge...

2010-11-11 @ 17:18:27
URL: http://heddat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0