BBBIRTHDAY!

BBBIRTHDAY: Igår fyllde jag som sagt 21 och min fina man gav mig frukost på sängen.
Fick finaste ringen (som jag hade önskat mig)
Går iväg till le universite och har föreläsning med Sofia Hedström, så sjukt intressant. Köp hennes bok modemanifestet! Ja gör det! Jag gjorde det.
Äter lunch med bästa Adrienne på Non Solo, deras pasta är såååååååå sjukt god och då menar jag verkligen helt sjuuuuuuuuukt god.
Sen tog jag min man i handen och gick till Matbaren (menyn är sne jag vet) och det var så gott att jag trodde att jag skulle dö. Ifall man skulle kunna få matorgasm hade jag fått det då.
Efterätten. Dör så gott. Det andra glömde jag fota för att jag helt enkelt inte hann.
Oja visst födelsedagstulpaner fick jag också!
Himla fin födelsedag. Matbaren, föreläsningarna presenten le tout, perfekt. Imorgon kommer finaste Emelie hit över helgen och på lördag är det fest!

Kommentarer
Postat av: caroline

jättefina bilder :) grattis i efterskott!

2011-04-07 @ 21:37:04
Postat av: helena

fin ring!

2011-04-08 @ 15:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0