KATE B.

all pics knightcat.com
KATE B: Bloggaren knightcat lägger upp minst en bild på Kate Bosworth i veckan. Och jag fattar inte grejjen. Visst hon är snygg och så men vad gör hon egentligen? Hon har bara varit med i crappiga (ja verkligen, supercrappiga) filmer, kanske, Mannen som kunde tala med hästar är ett undantag men där var hon med i ca 10 min.
Och hon är ihop med Alexander Skarsgård, vilket är ju fint ifall de är lyckliga vilket de säkert är.
MEN det jag inte förstår vad hon gör i alla modemässiga sammanhang. Hon kan klä sig (eller hennes stylist kan klä henne) men ja vad gör hon där? Borde inte modesammanhang, vilket det nu kan vara, eftersträva att deras besökare har en egen personlig karriär, istället för att vara en b-kändis? Jag menar, det enda hon gör är väl att bara åka runt och visa upp sig. Är hon fortfarande så eftertraktad av Burberry och alla andra märken hon sitter på front row hos? Eller, så är hon bara väldigt rädd att glömmas bort.
Jag vet inte, men jag förstår helt enkelt inte det. Gör en bra film istället!
Jag är lite arg idag känner jag. Sorry.

Kommentarer
Postat av: hedvig

jag förstår inte heller hennes "hype"

2011-02-22 @ 16:43:36
Postat av: ch

Bara så du vet så är du mycket vackrare än henne.

2011-02-23 @ 16:27:16
Postat av: matilda

ch: haha åh tack. det var snällt sagt!

2011-02-23 @ 18:43:43
URL: http://lapetitem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0