SATURDAY OUTFIT



kappa Acne, jeans Cheap Monday, pojkvännens grå tröja, halsduk Zara, boots Acne och väska Miu Miu

SATURDAY OUTFIT: Fy farao vad kallt det är! Mår helt dåligt av denna kyla. Nä det är faktiskt inte kul. DET hade varit kul ifall jag var och åkte skidor men nu ska jag inte det denna säsong (deppdeppdepp) så då får det faktiskt bli vår, ja gärna med detsamma!

Men plus i kanten är att jag tryckt i mig tre stora american pancakes med Petter på ett café på odengatan och peppar american pancakes varenda dagi USA i april. Mhmhmm!

Kommentarer
Postat av: ellie

älskar kombon av den röda halsduken och jeansen!

2011-02-19 @ 18:31:30
Postat av: helena b

superfint.

2011-02-20 @ 13:36:08
Postat av: matilda

tack söta ni!

2011-02-21 @ 15:53:10
URL: http://lapetitem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0