ALEXANDER MCQUEEN FALL 2011

ALEXANDER MCQUEEN FALL 2011: Igår visade Alexander McQueen/Sarah Burton upp sin vinterkollektion. Jag tycker den är fantastiskt vacker. Påmminner mig om Svansjön, kanske är det Burtons inspiration? Med den vita svanen och den svarta. Jag tycker Burton gör ett fantastiskt jobb på McQueen för alla är väl överrens, hon fick en väldigt svår uppgift, då Alexander McQueen var en konstnär som världen inte sett på mångamångamånga år.
Älskar denna look med snörningen framtill.
Vit svan möter svart svan
Frida Gustavsson avslutar, i den vackraste klänningen jag någonsin sett. Den vill jag gifta mig i och dö i. Och då hade jag varit så lycklig!
Jag är väldigt McQueen frälst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0