ATLANTA

ATLANTA: Vi åkte ju ner till södern också under USA resan för nere i Atlanta har min storasyster bott i ett år.
Universitetsområdet runt Georgia Tech var hur fint som helst.
Collegefester samt de berömda red plastic cups
Pulled pork, kan vara bland det godaste jag någonsin ätit. SÅ fruktansvärt GOTT.
View of Atlanta
Bästa paret.
Vi gick till världens största akvarium också
Frukost på Waffle house (jag är glad att jag inte bor i amerikanska södern på ett sätt för annars hade jag vägt runt 100kg)
Fotar alla andra när de fotar mig. Ganska bra ändå.
Nu ska jag ut och springa en runda och få ut mina aggressioner, idag har jag och tekniken inte gått ihop.

Kommentarer
Postat av: kela

jättefina bilder

2011-05-10 @ 22:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0