MALMÖ

kjol gammal som gatan från H&M, trench Weekday, skjorta American Apparel, ringar Acne och födelsedagspresent, väska Balenciaga
MALMÖ: Sådärsåg jag ut när vi firade Matilda i onsdags med champagne i blåsten. Nu beger jag mig till Malmö för Möllevångsfestivalen och annat fint. PUSS

CINEMA OUTFIT

skinnjacka Weekday, klänning H&M, väska Monki, skor FASR
CINEMA OUTFIT: Såhär såg jag ut förra veckan när jag var och såg Harry Potter (igen) på bio! Någon som vill se den en gång till?
Ikväll är det in till i stan igen, ut från min sköna dvala som jag har här i Viken. Matilda fyller 22 och det ska firas!

Norge

KÄRLEK TILL NORGE.

WHAT I'VE BEEN DOIN'

WHAT I'VE BEEN DOIN': Harry Potter premiär med Emelie, 25årsprinsesskalas hos Jesper, öl med Rebellen.
Fina sommartider som börjar lida mot sitt slut.

LAST NIGHT OUTFIT

kavaj H&M, sandaler FASR, väska Balenciaga, klänning Acne

LAST NIGHT OUTFIT: Hej och hå vad dött det har blivit här. Igår hade jag lite catchauptid med min finaste Rebell och då såg jag ut såhär. Jag klippte mig tidigare också hos fantastiska Jesper, kanske inte syns så väl but i see it och det är väl det som är viktigast. Tjarå!

GOODBYE

pic knightcat
GOODBYE: Åh inatt såg jag sista filmen om Harry Potter. SÅ HIMLA FANTASTISKT BRA men så hemskt tråkigt att det är slut nu. Böckerna filmerna ja alles, nu får jag gå tillbaka och läsa alla böcker om och om igen som jag redan gjort, men aldrig tröttnat på. Måste gå och se filmen igen, det var helt fantastiskt. Se den! Och hejdå Harry Potter, du fina karaktär, jag kommer sakna dig!

PUPPY!

PUPPY: Jag har gått och blivit sjuk i sommarvärmen, åh det känns inte bra. För att trösta mig själv ser jag om alla Harry Potter filmer för femtiotusondegången, peppar för premiären imorgon. För er som inte vet är jag ett äkta nördigt Harry Potter fan. I lördags var jag och hälsade på Luddes hundvalpar som hans hund har fått. SÅ FINA. Tänkte nästan ta med mig alla hem.

BRIDE!

BRIDE: Kate Moss gifte sig ju i helgen med sin Jamie Hince, det har ju ingen missat. Helt fantastiskt vacker var hon i en John Galliano klänning, åh dör lite. En anna person som gifte sig i helgen var ju Charlene med prins Albert av Monaco. Hon valde en klänning från Armani Privé. Klänningen var inte alls något jag tyckte om men däremot var Charlene så vacker i sig själv. Det var faktiskt längesen jag slogs av någons skönhet som jag gjorde av Charlenes.
a

STRIPES

trench Weekday, tröja Acne, shorts American Apparel, väska COS, ballerinas FASR et raybans
STRIPES: Hej blogg du har vilat i sex dagar, det blir lätt så när man kommer ner till Viken igen. Nu ligger jag mest i solstolen och läser och efter ett tag cyklar jag ner till bryggorna och badar. Det kallas sommarlov och jag njuter till fullo! Puss på er.

WHERE THE ACTION IS

WHERE THE ACTION IS: Jag och Petter åkte på WTAI och hängde med de bästa banden (eller lyssnade) det bjöds på fint väder!
Daniel Adams-Ray
Bright Eyes min gamlagamla kärlek, var såklart helt fantastisk.
1200000 grader varmt
Och äntligen stod Coldplay på scen
Uppochner galet galet
Jag tror inte ens jag behöver säga att det var helt fantastiskt.

RSS 2.0