ONCE gothenburg

klänning H&M, skor Zara, trench Weekday, väska Balenciaga och solglasögon Rayban
ONCE gothenburg: Såhär såg jag ut när jag och Petter åt på Puta Madre.

MIDSOMMARNATTSDRÖM


MIDSOMMARNATTSDRÖM: I fredags firade vi midsommar i Mölle. Underbara Mölle. Nu är jag i Göteborg med min finaste boyfriend och imorgon ska vi se Coldplay. En midsommarnattsdröm!

GREEN SPARKLE

GREENSPARKLE: Ny tröja från H&M. Najs shitty.

SOPHIA!

bild sthlmstreetstyle
SOPHIA: Hur snygg är inte min fina, fina vän Sophia?

H&M/VERSACE


H&M/VERSACE: Idag släpptes H&Ms nya sammarbete och det blev det italienska modeföretaget Versace. Jag är inte så förvånad och jag tycker det ska bli ganska kul faktiskt. Inte för att jag är ett Versace fan men det ska bli intressant att se hur de tar inspiration från de gamla kollektionerna och applicerar det till H&M. Den senaste tiden har jag läst och stött på väldigt många artiklar om Gianni Versace och hans liv, vilket nog kan bidra till att jag finner sammarbetet intressant. Bara det inte blir tacky italian så är jag nöjd (typ som Cavalli).
Läs mer här och här!
Nu blire jordgubbar!

YESTERR

YESTERR: Igår så sprang jag och Sandra genom ett ösregnigt Helsingborg och drack drinkar på Mogwai. Idag ska jag och min bror se Baksmällan II på bio, ganska så passande faktiskt.
OPUSS.

FIRST

FIRST: Hittade lite bilder på det första jobbet som jag assisterade Tekla på. För Kista Galleria vårkampanj!
Finfint!

LAST WEEK

trench Weekday, klänning Zara, sandaler Zara, solglasögon Rayban, hund Winston

LASTWEEK: Såhär såg jag ut när det var fint väder i Stocken!

AWAY


away; jag åkte till Viken i onsdags på en långlång semester, vet inte när jag kommer tillbaka till Stockholm. Någongång blir det såklart men det bästa med denna sommaren kommer vara att jag är fri, jag har inga krav eller direkta planer, jag kan ta dagen som den kommer. Och det är så underbart!

WHYRED

WHYRED: Denna väska från Whyred, fotade jag för några veckor sedan på NK när jag gjorde lite research till ett jobb för NK Stil som Tekla skulle göra.
Himla snygg och himla fin skulle den vara på bröllopet i sommar!

THE LONG WEEKEND

THE LONG WEEKEND: Några bilder från den finfina helgen.

BLUEAMABADIA

kavaj Acne shorts Lanvin för Acne, linne Cheap Monday, ballerinas FASR, väska Chanel
BLUEAMABADIA: Såhär såg jag ut när jag och Petter var på klänningsjakt till ett bröllop jag ska på i augusti. Ingen klänning fann vi, Stockholm är klännings-tomt!
Men imorgon är det bara på det igen.

DETSAMMA!

TÄNKTE ATT: Alla borde lyssna på min vän Thomas Stenströms underbara låt Detsamma och beundra den snygga videon som min fantastiska pojkvän har gjort!
PUSS

RSS 2.0