BREAKFAST LUX


SUNDAY: Den perfekta söndagen börjar med att man går till Lux och köper surdegsbröd

Man passar även på att köpa deras extremt sjukt goda kanelbullar

Så äter man surdegsbrödet med philadelphia ost, kalkonbröst. sallad och gurka och dricker Koppikaffe.
Och läser Svenskan såklart med Serge Gainsbourg i kulturdelen.
Om ni någongång är på Lilla Essingen sväng förbi Lux bageri & choklad och köpköp för det är så sjukt gott.

Sen går man och får sin för senade födelsedagspresent. Ja nu äger jag också en Mac och jag lovar lovar er att nu ska jag också börja i hänga i photobooth som en riktig modebloggare, för det måste man ju!

Bisous



Kommentarer
Postat av: elise

fina bilder! men man ser knappt macen haha

2010-04-11 @ 21:59:46
Postat av: frederika

åh vad gott det ser ut!

2010-04-12 @ 07:17:32
Postat av: matilda

elise: haha jag vet, skugga. hm måste lära mig min kamera bättre.

frederika: så gott! prova!

2010-04-12 @ 20:54:37
URL: http://lapetitem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0