PINK!


pic via fashionsquad

WEDNESDAY
: Pink lips, j'aime. Så himla snyggt! Fin hårfärg också. Är så DÖDSTRÖTT på mitt hår, bajsinödigt är det. Vet inte om jag ska bleka håret mera eller färga det mörkare. Hmm. Och vet inte vilken frisör jag ska till i Stockholm? Och jag kan inte vänta tills början på mars och gå på Larsson & Lange, för det är ju det jag faktiskt vill egentligen.
Åh mon dieu. Jag skulel ju ut och jogga idag, röra på mig, vilket jag inte gjort sedan jag flyttade. Så blev det SNÖSTORM. Nej jag tror det får bli världens största kanelbulle på Saturnus med Isa istället (bra skit!)
Bisous en masse.

Kommentarer
Postat av: evelina

Åh älskar Saturnus kanelbullar! Och deras soppa du måste testa!

2010-01-27 @ 19:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0